Furama Resort Đà Nẵng
  • Kinh nghiệm: Từ 2 - 3 năm
  • Chức vụ: Quản lý
  • Yêu cầu bằng cấp: Khác
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

– Guest Relations: Welcome and thank guests, monitor staff interactions, and ensure guest satisfaction throughout their visit. Address any complaints and maintain VIP guest recognition.
– Staff Management: Conduct daily staff briefings, manage schedules, fill staffing gaps, and oversee training on service standards and equipment use. Implement progressive discipline as needed.
– Operational Oversight: Review previous day’s activities and revenues, track performance against budget, and manage keys. Conduct walk-throughs to ensure operational efficiency and staff readiness.
– Hygiene and Safety: Enforce strict personal hygiene and overall cleanliness standards across all areas, including dining spaces and restrooms.
– Inventory and Resources: Monitor par levels, manage requisitions for shortages, and ensure the availability of correct menus for different meal periods.
– Policy Adherence: Follow and enforce company policies regarding employee conduct and discipline. Handle lost and found issues.
– Communication and Coordination: Lead pre-shift meetings to discuss updates, changes, and special events. Ensure effective communication between staff and management, and coordinate with housekeeping and other departments as necessary.

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

– Provision of uniforms and meal allowances.
– Professional working environment.
– Entitlement to insurance as per labor law.
– In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
11 public holidays and 12 annual leave days per year.
– Tet and holiday bonuses.
– Attending employee events such as Employee Recognition Day, Mid-Autumn Festival, International Children’s Day,…

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

– At least 2-3 years of experience in a similar role within the hospitality or restaurant industry, preferably in a leadership or supervisory role.
– Ability to manage, motivate, and train staff to maintain high service standards.
– Excellent verbal and written communication skills to interact with staff and guests, and to conduct training sessions and meetings.
– Adept at handling and resolving issues that may arise during the shift.
– Maintain good personal hygiene and professional attire as per the hotel’s grooming standards.
– Strong focus on guest satisfaction, ensuring a welcoming atmosphere.
– Familiar with SOPs related to the Department of Food and Beverages Service

CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: 103 Võ Nguyên Giáp, phường Khuê Mỹ , Quận Ngũ Hành Sơn, Đà Nẵng

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Hướng ra bãi biển Đà Nẵng trải dài cát trắng, Furama Resort Đà Nẵng là cửa ngõ để đi đến 3 di sản văn hoá thế giới là Hội An, Mỹ Sơn và Huế.

Khách sạn có lối thiết kế theo phong cách thiết kế truyền thống của Việt Nam và kiến trúc thuộc địa của Pháp. Furama Resort Đà Nẵng được xây dựng để trở thành khu nghỉ dưỡng danh giá nhất tại Việt Nam với 196 phòng hạng sang cùng 70 căn biệt thự từ hai đến bốn phòng ngủ được trang trí trang nhã, có hồ bơi riêng.

Khu nghỉ dưỡng Furama Đà Nẵng gây ấn tượng và mang đến những giây phút thật sự thư giãn cho du khách bởi các chương trình hoạt động vui chơi giải trí đầy thú vị cũng như các dịch vụ chăm sóc sức khoẻ, spa, massage và sắc đẹp. Đã khiến Furama Đà Nẵng trở thành địa điểm lý tưởng cho các nhóm MICE.

Việc làm cùng nhà tuyển dụng

Xem tất cả