FPT Software
Chia sẻ công việc
Mức lương
7 - 15 triệu
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
ĐÃ HẾT HẠN
Địa điểm
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng
  • Số lượng cần tuyển: 5
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 25 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Mô tả công việc

- Receive inbound requests through channels: Email, Teams, ticket system.

- First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or escalate to L2 or appropriate person/group support.

- Monitor system performance and alerts in real-time, taking immediate action on any anomalies or issues.

- Logs, categories, priorities, tracks, and routes issue.

- Support tracks tickets until successfully resolved.

- Utilise and update the knowledge base with new solutions and troubleshooting steps-based on resolved incidents.

- Update ticket’s status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA.

- Collect and document feedback from drivers and customers on support experiences and common issues.

- Generate regular reports on support metrics, including call volumes, response times,resolution times, and customer satisfaction.

- Report to Team Leader.

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

Quyền lợi

- Competitive salary, negotiable based on qualifications.
- 13th month salary and periodic bonus packages: Performance bonus every month, holiday bonus April 30, September 2 based on seniority.
- Salary review once a year or when there is excellent performance.
- FPT Care social insurance and health insurance for employees.
- Regular and free training programs help employees improve their own capabilities.
- Opportunity to work with big customers around the world, advanced technology, personal development...
- Open, democratic working environment, typical of FPT culture.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

Yêu cầu ứng viên

- Have 1-3 years of experience in IT Support position.

- Experience in using ticketing systems (Jira) and remote support tools.

- Familiarity with various operating systems (Windows, macOS) and software applications.

- Experience in network, server, database, and application monitoring.

- Experience with cloud platforms and monitoring tools (Guanche, Grafana, Zabbix...).

- Ability to resolve technical basic issues and provide remote support, incoming incident scan be resolved by the L1 support.

- Good communication skills.

- Be able to solve technical problems for non-specialists.

- Ability to work independently and as part of a team.

- Intermediate English communication and writing.

CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tòa Nhà FPT Complex, Ðường Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Phường Hoà Hải, Quận Ngũ Hành Sơn, TP.Ðà Nẵng

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

FPT Software là công ty thành viên thuộc Tập đoàn FPT. Được thành lập từ năm 1999, FPT Software hiện là công ty chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp phần mềm cho các khách hàng quốc tế, với hơn 28000 nhân viên, hiện diện tại 27 quốc gia trên toàn cầu. Nhiều năm liền, FPT Software được bình chọn là Nhà Tuyển dụng được yêu thích nhất và nằm trong TOP các công ty có môi trường làm việc tốt nhất châu Á.

Việc làm Đà Nẵng theo địa điểm

Việc làm Đà Nẵng theo khu công nghiệp